مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 18:362015-10-05دانش

انتقاد رییس دانشگاه آزاد کشور: برخورد سیاسی با دانشگاه آزاد نشود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: با دانشگاه آزاد اسلامی سیاسی برخورد می شود.

- " از همدان، حمید میرزاده عصر امروز در شورای سیاستگذاری استانی سما با بیان اینکه مراکز سما اهداف بلندی را دنبال می کنند، اظهار کرد: واگذاری شورای سیاست گذاری به روسای دانشگاه های آزاد گامی مناسب در پیشرفت امور است.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث افزایش ارتباط و تقویت سما خواهد شد، افزود: شورای سیاست گذاری سما اقدامات بسیاری را در دستور کار دارد که در این راه ایجاد تنوع و تحول در اساسنامه نیز باید مد نظر قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد با بیان اینکه واگذاری فضاهای مازاد می تواند برای دانشگاه درآمدزا باشد، تصریح کرد: با محاسبه یارانه هایی که دانشگاه آزاد برای غذا و خوابگاه دانشجویان پرداخت می کند و شهریه ای که دریافت می شود هزینه آموزش در دانشگاه آزاد رایگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با دانشگاه آزاد برخورد سیاسی می شود، در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از راه های درآمدزایی توجه به کارهای اقتصادی، دانش بنیان و بازآموزی در دانشگاه‎هاست.

میرزاده با بیان اینکه باید روسای دانشگاه ها ارتباط خود را با سازمان سما تقویت کنند، گفت: با این اقدام مدارس باکیفیتی ایجاد می شود تا خدمت بزرگی نیز به آموزش و پرورش ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دانشگاه آزاد کشور: برخورد سیاسی با دانشگاه آزاد نشود

انتقاد رییس دانشگاه آزاد کشور: برخورد سیاسی با دانشگاه آزاد نشود