مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 18:212015-10-05سياسي

فرماندار اردبیل: تکلیف 6 حاجی اردبیلی جان باخته در منا طی روزهای آینده مشخص می شود


هنوز تکلیف 6 نفر از جان باختگان حادثه منا از استان اردبیل مشخص نشده، اما امیدواریم طی روزهای آینده تعیین تکلیف در این زمینه انجام شود.

- " از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت حجاج جان باخته در حادثه منا در شهر اردبیل اظهار کرد: تاکنون با انتقال پیکر شش نفر از جان باختگان حادثه منا در این استان شاهد تشییع و تدفین پیکر این جان باختگان بودیم اما هنوز تکلیف شش جان باخته دیگر مشخص نشده که امیدواریم هر چه سریعتر با انتقال اجساد آنها به کشورمان و به دنبال آن انتقال این اجساد به استان اردبیل زمینه تشییع پیکر این جان باختگان انجام شود.

وی تصریح کرد: هنوز پیکر بلال اسلامیان، بایرامعلی بخته، محبوب صمدیان، نوحعلی قاسمی، احمد ستوده و موسی افغانی به استان اردبیل انتقال داده نشده که امیدواریم طی روزهای آینده این کار انجام شده و تکلیف 12 حاجی جان باخته این استان در حادثه منا معین شود.

فرماندار اردبیل عنوان کرد: ما از نهادها و سازمان های جهانی و بین المللی با پیگیری دولت تدبیر و امید انتظار داریم تا هر چه سریعتر ابعاد مختلف این حادثه را بیان کرده و مسببان این حوادث تلخ را به سزای اعمالشان برسانند.

زنجانی افزود: قصور کشور عربستان در این حادثه قابل گذشت نیست و با توجه به تاکیدات رییس جمهور اگر نیاز باشد ایران با زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردبیل: تکلیف 6 حاجی اردبیلی جان باخته در منا طی روزهای آینده مشخص می شود

فرماندار اردبیل: تکلیف 6 حاجی اردبیلی جان باخته در منا طی روزهای آینده مشخص می شود