مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 17:352015-10-05اقتصادي

معاون وزیر صنعت : پرداخت مشوق های صادراتی از سر گرفته می شود


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای ایجاد رونق اقتصادی گفت : پرداخت مشوق های صادراتی از سر گرفته می شود.

محسن صالحی نیا در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : در کالای مصرفی غیر بادوام که در سبد روزمره کالایی مردم قرار دارد مشکل بازار خرید نداریم و معمولا واردات زیاد آن را تهدید نمی کند زیرا واردات این کالاها با ارز مبادله ای امکان پذیر نیست.

وی درباره نامه 4 وزیر به دولت درباره ضرورت تدوین راهکارهای خروج ار زکود گفت : این نامه یا نامه های مشابه آن حتما در این باره است که چگونه رونق مناسبی در فروش تولیدات و پشتوانه سازی برای استمرار تولید و ارتقای سطح فناوری داشته باشیم.

صالحی نیا گفت : توسعه صادرات در شرایط جدید هم از در این نامه مطرح شده است زیرا اگر می خواهیم بازار را پیش از بیش تحریک کنیم صرفا نمی توان به بازار داخلی اتکا کرد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای توسعه صادرات در قانون بودجه مشوق هایی در نظر گرفته شده است ، افزود : در توافقنامه اخیر میان سازمان مدیریت و وزارت صنعت ، قرار شد در صادرات خدمات فنی و مهندسی، صدور ضمانت نامه ها و اعطای بخشی از یارانه سود تسهیلات به نحوی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنعت : پرداخت مشوق های صادراتی از سر گرفته می شود

معاون وزیر صنعت : پرداخت مشوق های صادراتی از سر گرفته می شود