مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 16:452015-10-05فرهنگي

تغییر برنامه های رادیو تهران از فردا


رادیو تهران از فردا، برنامه های جدید و متنوعی را برای مخاطبان پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر رادیو تهران در نشست خبری تغییر جدول پخش برنامه های شبکه رادیویی تهران گفت: با پرهیز از شتاب زدگی و با مطالعه علمی جامعه شناسی و گروه های سنی جمعیت شهر و شهرستان های استان تهران و با همفکری استادان دانشگاهی و مدیران شهری، برای برنامه سازی در این شبکه رادیویی توجه جدی به سبک زندگی را در برنامه ها مدنظر قرار داده ایم.

سعید معدن کن عزم همه جانبه رادیو تهران را بر پایه سه محور مهربانی، آرامش و فروتنی دانست و افزود: این شبکه باید مومن و بصیر، بالنده و چالاک، با نشاط و امید بخش، انقلابی و وحدت آفرین، پشتیبان مدیریت شهری و کشوری و زبان گویای مخاطبان باشد.

وی با اشاره به ساختارهای جدید و تنوع برنامه های تدارک دیده شده برای رادیو تهران گفت: برای صبحگاه سال تحصیلی کودکان و نوجوانان برنامه کودک را با رویکرد نشاط و آگاهی برای دانش آموزان قبل از رفتن به مدرسه در نظر گرفته ایم.

مدیر رادیو تهران افزود: رویدادها و اتفاق های شهرستان ها و روستاها در برنامه ای با عنوان اینجا تهران است روی آنتن می رود و با رصد اخبار استانی سعی در رفع کمبودهای آموزشی و شهری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر برنامه های رادیو تهران از فردا

تغییر برنامه های رادیو تهران از فردا