مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 15:462015-10-05ورزشي

حرکت رو به جلو فدراسیون جانبازان و معلولان


وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با جمعی از مسئولان ورزش جانبازان و معلولان، حرکت این مجموعه را حرکتی رو به جلو و همراه با برنامه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این نشست صبح امروز دوشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور محمود گودرزی، بهرام افشارزاده، مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان، خسروی وفا، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و جمعی از مسئولان ورزشی این فدراسیون اعم از رییسان و نایب رییسان انجمن های ورزشی و معاونت ها برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست خاطرنشان کرد: در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کارها به صورت برنامه ریزی شده انجام می شود و شاهد این هستیم که این فدراسیون حرکتی قوی به سوی توسعه دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه مسئولان و کارکنان در مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون می دانند که چه می کنند و چه برنامه ای برای آینده و توسعه دارند و این مساله به خاطر تفکر حاکم بر این دو مجموعه است که برآیند آن توفیقات و افتخاراتی است که همه شاهدش هستیم.

در این میان آقای خسروی وفا نقش اساسی در این همگرایی دارد و باعث شده تا حرکت این مجموعه ها با روال منظم و بدون کمترین حاشیه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت رو به جلو فدراسیون جانبازان و معلولان

حرکت رو به جلو فدراسیون جانبازان و معلولان