مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 14:262015-10-05دانش

قبولی 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب کردستان در آزمون ارشد امسال


رییس دانشگاه مذاهب استان کردستان گفت: در چهارمین سال تأسیس دانشگاه مذاهب سنندج، 70 درصد از فارغ التحصیلان اولین ورودی این دانشگاه در آزمون ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند.

- دکتر کامران فتح اللهی، رییس دانشگاه مذاهب استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در سنندج، با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید حدود 60 دانشجوی جدید را پذیرش کردیم، گفت: متاسفانه به دلیل محدودیت فضای آموزشی و امکانات دانشگاه تعداد خیلی محدودی دانشجو را پذیرش کردیم و امکانات دانشگاه جوابگوی بیشتر از این تعداد نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه مبنای دانشگاه مذاهب در پذیرش دانشجو قطبی گزینی است، بالغ بر 60 درصد از دانشجویان جدید را دانشجویان بومی استان تشکیل می دهند و 40 درصد بقیه را دانشجویان استان های غربی کشور تشکیل می دهند.

رییس دانشگاه مذاهب استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر 160 دانشجو در سه رشته فقه و حقوق امامیه , فقه و حقوق شافعی و علوم قرآن و حدیث در دو واحد جداگانه خواهران و برادران در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که با این 60 دانشجوی جدید تعداد کل دانشجویان دانشگاه مذاهب کردستان برای سال تحصیلی جدید 220 دانشجو است.

فتح اللهی تاکید کرد: در چهارمین سال تأسیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج، 70 درصد از فارغ التحصیلان اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب کردستان در آزمون ارشد امسال

قبولی 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب کردستان در آزمون ارشد امسال