مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 13:262015-10-05سياسي

دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار( 5S ) باحضور دکتر رزمی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الله و المسلمین اکبر قیامی در جلسه هم اندیشی با مسئولان و کارشناسان اداره کل اوقاف استان اردبیل اظهار داشت: دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار( 5S ) ویژه مسئولان و کارشناسان اوقاف استان با هدف آشنا نمودن آن ها با پیاده سازی نظام آراستگی در محیط کار توسط دکتر رزمی مدرس دانشگاه های اردبیل، درسالن اجتماعات اوقاف استان برگزار شد.

وی گفت: شناسایی عوامل مؤثر در آراستگی محیط کار با رویکرد بهسازی فرآیندهای سازمان و حذف اتلاف زمان، انرژی و سرمایه سازمان از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود که کارکنان اوقاف استان طی چهار روز و به مدت 12 ساعت در این دوره آموزشی شرکت کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: بررسی عوامل و مزایای استقرار نظام5S، ارزیابی محیط کار، تشریح اصول 5S، روند اجرای 5S و ارزیابی و بهبود آن و همچنین جایگاه 5S در استانداردهای مدیریت و مدل­های تعالی ازجمله مطالب ومواردمطرح شده دراین دوره بوده است.

قیامی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: طرح آماده سازی مساجد، امامزادگان و بقاع متبرک استان اردبیل به منظور میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار در اردبیل برگزار می شود

دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار در اردبیل برگزار می شود