مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 13:152015-10-05پزشكي

شایع ترین سرطان در کلیه کودکان را بشناسید/ علائم و روش های درمان


اکثر سرطان های کودکان در صورت تشخیص به موقع بیش از 70 درصد قابل درمان است ولی اگر تأخیر کنند و دیر شود، کار درمان سخت و گاه ناممکن می شود.

- شایع ترین سرطان در کلیه کودکان را بشناسید/ علائم و روش های درمان " اکثر سرطان های کودکان در صورت تشخیص به موقع بیش از 70 درصد قابل درمان است ولی اگر تأخیر کنند و دیر شود، کار درمان سخت و گاه ناممکن می شود.

طی ماه های اخیر عصر ایران گزارشات و مصاحبه های متعددی در رابطه با بیماری سرطان در جامعه ، انواع مختلف این بیماری و نوع و روش های درمان آن تولید و منتشر کرده است.

بعد از ارسال این گزارش های تعدادی از مخاطبان اطلاع رسانی پی در پی در مورد سرطان را باعث ترس دانسته وعنوان کردند این اطلاع رسانی ها باعث نگرانی می شود.

در این مورد به اطلاع کلیه کاربران و مخاطبان همیشه همراه عصر ایران می رسانیم که به اعتقاد کلیه پزشکان اگر بیماری سرطان در مراحل اولیه آن شناسایی شود شانس درمان بسیار زیاد افزایش می یابد .

همچنین مطابق با آمار های منتشر شده متاسفانه این بیماری به دلایل مختلف در جهان و به دنبال آن در ایران نیز در حال افزایش است و لذا عصر ایران نیز به همین منظور و برای آگاهی بخشی به هموطنان و مخاطبان خود اطلاع رسانی های مستمر در مورد این بیماری را در دستور کار قرار داده و هر ماه چندین موضوع مرتبط را اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین سرطان در کلیه کودکان را بشناسید/ علائم و روش های درمان

شایع ترین سرطان در کلیه کودکان را بشناسید/ علائم و روش های درمان