مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 11:412015-10-05سياسي

اسماعیلی: اقتصاد مقاومتی در تمامی دولت ها در حد شعار باقی مانده است


نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری از حدود 17 سال پیش مطرح شده است و متاسفانه تمامی دولت ها در حد شعار و ادعا به این موضوع نگاه کرده اند.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری از حدود 17 سال پیش مطرح شده است و متاسفانه تمامی دولت ها در حد شعار و ادعا به این موضوع نگاه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان زنجان پیرامون موضوعات مختلفی از جمله برجام، مشکلات اقصادی کشور، مصوبات سفر دولت یازدهم به استان زنجان و عملکرد مجلس نهم دیدگاه هایش را مطرح کرد.

تسنیم: علت سخنان وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه " برخی کشورهای عربی منطقه و اسراییل باید علیه ایران متحد شوند" چیست؟اسماعیلی: در حال حاضر نیروهای مقاومت در سوریه، عراق، یمن و سایر کشورهای منطقه خاورمیانه شکل گرفته است.

آمریکایی ها در تلاشند تا حرکت انقلابی مردم را در کشورهای منطقه متوقف کنند.

آنان دانسته اند که برای متوقف کردن نیروهای مقاومت مردمی در کشورهای منطقه خاورمیانه در وهله نخست باید با ایران مقابله کنند.

تسنیم: متحدان منطقه ای ایران نظیر حزب الله لبنان و سوریه از نظام اسلامی انتظار دارند تا ایران مواضع خود در حمایت از دوستان منطقه ای را بعد از توافق هسته ای با کشورهای 1+5 روشن کند، چرا که برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: اقتصاد مقاومتی در تمامی دولت ها در حد شعار باقی مانده است

اسماعیلی: اقتصاد مقاومتی در تمامی دولت ها در حد شعار باقی مانده است