مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 11:412015-10-05ورزشي

رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی: آذربایجان غربی قطب پرتاب چکش است


رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی قطب پرتاب چکش کشور به شمار می رود.

- حسین فهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: استان ما به معنای واقعی کلمه در سایه همت و پشتکار جوانان به قطب پرتاب چکش کشورمان تبدیل شده است، به طوری که گذشته در دوهای نیمه استقامت و استقامت نیز موقعیت متمایزی داشتیم که برای احیای روزهای طلایی گذشته باید بیشتر و جدی تر فعالیت شود.

وی با اشاره به اینکه خانه پرتاب چکش در مرکز استان وجود دارد، گفت: با توجه به وجود نفرات مستعد و تلاشگر در این ماده نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز در این زمینه مبادرت کرده ایم، تا از این رهگذر امکان پرورش استعدادها وجود داشته باشد.

این فعال ورزشی به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هیئت دو و میدانی استان همچنین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی جهت تسهیل استعدادیابی در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: مربیان ما با همکاری و هماهنگی صورت گرفته توسط سازمان آموزش و پرورش جهت استعدادیابی در مدارس حضور پیدا می کنند.

رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی به بررسی آمادگی جسمانی و مهارت های شان با همکاری آموزش و پرورش همچنین پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: در سطوح سنی نونهالان، نوجوانان همچنین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی: آذربایجان غربی قطب پرتاب چکش است

رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی: آذربایجان غربی قطب پرتاب چکش است