مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 10:262015-10-05دانش

آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تدوین شد


سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت: آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویی تهیه و تدوین شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،"به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی شیخ ربیعی، سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت: آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویی تهیه و تدوین شد.

وی افزود: به منظورحفظ شان و منزلت وهمچنین کمک به افزایش انگیزه ادامه تحصیل ‏دانشجویان و قانونمند کردن فرآیند میهمانی و انتقالی دانشجویان و هماهنگی و حفظ وحدت رویه، با رعایت کلیه مقررات و حفظ استانداردهای آموزشی و براساس اسناد بالادستی آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه و تدوین و به تصویب ریاست عالیه دانشگاه رسیده است.

‏ محمدرضا شیخ ربیعی در ادامه گفت: در اولین جلسه بررسی درخواستهای متقاضیان نقل و انتقالات بیش از 90 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که تصمیم اتخاذ شده به متقاضیان ابلاغ و پرونده های ایشان روال قانونی خود را طی کردند.

وی افزود: برای کلیه تقاضاهای نقل و انتقال دانشجویان کاربرگ های مختص و مرتبط تهیه گردیده است.

شیخ ربیعی ابراز امیدواری کرد: سامانه اختصاصی نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه در دست طراحی است که آدرس آن بزودی اطلاع رسانی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تدوین شد

آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تدوین شد