مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 08:512015-10-05دانش

دانشگاه آزاد در گردشگری سلامت همدان سرمایه گذاری کند


استاندار همدان با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد برای حل مشکلات  مالی خود در فرصت های اقتصادی سرمایه گذاری کند، گفت: اگر این اقدام در زمان مناسب انجام نشود، - ممکن است دانشگاه را با مشکلاتی مواجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان در هشتمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان همدان بیان داشت: دانشگاه آزاد در زمانی که کشور نیاز به آموزش داشت، ورود پیدا کرده و به وظیفه خود به خوبی عمل کرد.

وی با بیان اینکه برای کمبود دانشجو در برخی از مراکز چاره ای اندیشید، افزود: می توان با اعمال مدیریت در مقاطع تحصیلی و اختصاص برخی از مقاطع به مراکز شهرستان ها مشکل کمبود دانشجو را برطرف کرد.

استاندار همدان با اشاره با اینکه باید کنکور را برای توسعه تحصیلات تکمیلی در شهرستان ها حذف کرد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری رتبه خوبی دارد و باید حضور خود را در فضای آموزشی کشور حفظ کند.

نیکبخت ادامه داد: زیان ده شدن دانشگاه آزاد نباید سبب پاک کردن صورت مسئله شود؛ بلکه باید از ظرفیت های دانشگاه در زمینه سرمایه گذاری استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد برای حل مشکلات مالی خود در فرصت های اقتصادی سرمایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: اگر این اقدام در زمان مناسب انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد در گردشگری سلامت همدان سرمایه گذاری کند

دانشگاه آزاد در گردشگری سلامت همدان سرمایه گذاری کند