مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 08:262015-10-05دانش

جشن کتاب در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد


جشن بزرگ کتاب برای فرزندان پرسنل سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، جشن بزرگ کتاب برای فرزندان پرسنل سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.

این جشن در پی انعقاد تفاهم نامه بین سازمان جهاد دانشگاهی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی بین فرزندان پرسنل سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

برای برگزاری این جشن از چندی قبل دو کتاب محمد(ص) مثل گل بود و زمانی برای بزرگ شدن تهیه و بر اساس گروه سنی در اختیار فرزندان پرسنل سازمان جهاد دانشگاهی قرار گرفت و از آن ها خواسته شد این کتاب ها را خلاصه نویسی کرده و نقاشی در خصوص موضوعات کتاب مطالعه شده بکشند و در ادامه این آثار توسط کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی داوری و در روز جشن از صاحبان آثار برتر تقدیر شد.

همچنین به منظور علاقمند کردن این کودکان به کتابخوانی به همه شرکت کنندگان در این جشن که در سه گروه سنی 4 تا 7 سال، 8 تا 11 سال و یازده تا 15 سال برگزار شد، جوایزی اهدا شد.

در حاشیه برگزاری این جشن، برای والدین این کودکان نیز سخنرانی با موضوع تربیت کودک با دعوت از دکتر سرو هویدا از متخصصین مشاوره برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن کتاب در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد

جشن کتاب در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد