مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 03:362015-10-05سياسي

حسین شریعتمداری حالا بگو ماشاءالله !


دولتمردان و برخی از نمایندگان مجلس برای موافقت خود با برجام بایستی ابتدا به این پرسش منطقی و قانونی پاسخ بدهند که نظر آنان درباره نقاط منفی و خطرآفرین برجام که در گزارش مستند و کارشناسانه کمیسیون ویژه آمده است چیست؟ - " حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز کیهان نوشت: 1- داش غلام را خدا رحمت کند، راننده اتوبوس بود، لوطی بود و با معرفت.

با اتوبوس بنز 302 خود که اتاق درب و داغونی داشت و موتورش هم چندان تعریفی نداشت در یکی از شرکت های مسافربری کار می کرد.

داش غلام روی شیشه عقب اتوبوسش با خط درشت نوشته بود بگو ماشاءالله و بر و بچه های محل تعجب می کردند که داش غلام از کدام چشم زخم نگران است؟! چه کسی ممکن است به ماشینی که غیر از بوقش، همه جایش صدا می دهد، چشم زخم بزند؟! داش غلام بعدها پول و پله مختصری دست و پا کرد و اتاق اتوبوسش را رنگ زد و دستی هم به روکش صندلی ها کشید و بعد، با خط درشت روی شیشه عقب اتوبوس نوشت حالا بگو ماشاءالله ، اتوبوس اما همان اتوبوس قراضه قبلی بود! 2- دیروز گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام که اعضای آن را نمایندگان مجلس برگزیده بودند، در صحن علنی قرائت شد.

این گزارش همانگونه که در مقدمه آن آمده است و مردم نیز در بسیاری از موارد، بی واسطه شاهد بوده اند طی بیش از 40 روز با برگزاری جلسات متعدد با تیم های مذاکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین شریعتمداری حالا بگو ماشاءالله !

حسین شریعتمداری حالا بگو ماشاءالله !