مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 03:012015-10-04سياسي

در گفت وگو با فارس عنوان شد تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی شهرستان سروآباد


بخشدار مرکزی سروآباد از تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی این شهرستان با حضور نخبگان و افراد صاحب نظر خبر داد.

- سیدعطا حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سروآباد، از تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی که در روستاهای تابعه شهرستان سروآباد وجود دارد، نیازمند استفاده از خرد جمعی در قالب تشکیل یک اتاق فکر برای معرفی بیشتر این شهرستان هستیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد با استفاده از نظرات و ایده افراد صاحب نظر، روحانیون، علما، دهیاران و شوراهای اسلامی مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه و ترقی شهرستان را شناسایی و در راستای مرتفع کردن آنها قدم برداریم.

بخشدار مرکزی سروآباد تصریح کرد: توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای نیازمند همدلی، هماهنگی و خرد جمعی بین افراد آن جامعه است، که این مهم در قالب تشکیل یک اتاق فکر محقق می شود.

وی تشکیل اتاق فکر در بخشداری مرکزی شهرستان سروآباد را یک ضرورت دانست و افزود: تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی زمینه ساز ایجاد توسعه پایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: تشکیل اتاق فکر در آموزه های دینی ما مسلمانان نیز به آن توجه شده است، جایی که خداوند مسلمانان را به مشورت و استفاده از خرد جمعی در هنگام اجرای کارها سفارش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس عنوان شد تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی شهرستان سروآباد

در گفت وگو با فارس عنوان شد تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی شهرستان سروآباد