مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 00:362015-10-04اقتصادي

معاون فرماندار سقز: بیش از 34 درصد راه های روستایی سقز آسفالت است


معاون فنی و عمرانی فرماندار سقز گفت: در حال حاضر بیش از 34 درصد از راه های روستایی شهرستان سقز آسفالته است.

- " از سقز، صابر زارعی شامگاه یکشنبه در نشست معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان سقز اظهار داشت: در سال گذشته 19 کیلومتر از جاده های روستایی شهرستان سقز آسفالت شده است که امسال رشد خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: اکنون بیش از 34 درصد از راه های روستایی شهرستان سقز آسفالت است که 20 کیلومتر دیگر نیز برای آسفالت در حال آماده سازی است که در صورت مساعد بودن هوا آسفالت آنها صورت خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی فرماندار سقز اظهار امیدواری کرد: با توجه به پایین بودن شاخص شهرستان از لحاظ آسفالت راه روستایی، این میزان ارتقا یابد.

وی همچنین اعلام کرد: عملیات گازرسانی به 32 روستای شهرستان در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها، تعداد روستاهای گازدار این شهرستان به 150 روستا خواهد رسید.

زارعی در مورد برخورداری روستاها از آب شرب نیز عنوان کرد: 161 روستا زیرپوشش اداره آبفار قرار دارند که 21 روستای دیگر نیز در آینده نزدیک توسط این اداره آبرسانی کامل خواهند شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه سقز در ادامه یادآور شد: دیدگاه دولت مبنی بر توسعه متوازن و همه جانبه روستایی، قابل تقدیر است که در آینده شاهد تحول مناسب تری در زمینه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار سقز: بیش از 34 درصد راه های روستایی سقز آسفالت است

معاون فرماندار سقز: بیش از 34 درصد راه های روستایی سقز آسفالت است