مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 00:162015-10-04سياسي

امام جمعه حاجی آباد: هشدار رهبر معظم انقلاب سعودی ها را به عذرخواهی واداشت


هشدار رهبر معظم انقلاب سعودی ها را به عذرخواهی واداشت.

- " از حاجی آباد، حجت الاسلام روح الله مختاری امشب در مراسم بزرگداشت شهدای منا، با عرض تسلیت جان سپردن جمع کثیری از هموطنانمان در بیت الله الحرام اظهار داشت: این حادثه کام امت اسلامی در سرتاسر جهان را تلخ و غصه دار کرد.

وی با بیان اینکه این واقعیت ابعاد مختلفی دارد که باید مورد نقد قرار گیرد، تصریح کرد: امروز دیدگاه ها و نظرات بعضی از مخاطبین در سایت های مختلف از اعزام حاجیان به حج دیدگاه منطقی نیست و اگر به این مسئله این گونه بنگریم این دیدگاه تک بعدی است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

امام جمعه حاجی آباد به ابعاد دیگر این فاجعه غم بار اشاره و تصریح کرد: باید حقیقت مسئله روشن  و ابعاد فاجعه مشخص شود چرا که بیش از 10 روز از این حادثه تلخ می گذرد و هنوز آمار دقیق کشته شدگان از سوی عربستان اعلام نشده و رسانه های سعودی اجازه ندادند عمق فاجعه مشخص شود.

وی با بیان اینکه بر اثر بی تدبیری آل سعود مهمانان خدا به خاک و خون کشیده شدند، تصریح کرد: جهان اسلام باید متحد شوند و این حرم امن الهی را از دست این جنایتکاران خارج کنند چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب هم جنایت در حق حجاج کردند و هم امنیت خانه خدا را به هم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه حاجی آباد: هشدار رهبر معظم انقلاب سعودی ها را به عذرخواهی واداشت

امام جمعه حاجی آباد: هشدار رهبر معظم انقلاب سعودی ها را به عذرخواهی واداشت