مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 20:202015-10-04سياسي

فدوی: لازم باشد سعودی ها را گوشمالی می دهیم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر خباثت (سعودی ها) به حدی برسد که خویشتن داری دیگر تکلیف الهی ما نباشد، تکلیف الهی ما گوشمالی دادن و تودهنی زدن به کسانی است که حتی فهم و شعور محاسبه درست برای منافع خود را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سردار دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه العالم درباره احتمال سوء استفاده سعودی ها از خویشتن داری جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که اگر خباثت به حدی برسد که خویشتن داری دیگر تکلیف الهی ما نباشد، تکلیف الهی ما، گوشمالی دادن و تودهنی زدن به کسانی است که حتی فهم و شعور محاسبه درست برای منافع خود را ندارند.

فدوی در این گفتگوی تلویزیونی افزود: ما همواره خودمان را در موضعی دیدیم که در یک خانواده ای هستیم که بعضی از اعضای این خانواده شیطنت می کنند.

اگر لازم شد در یک خانواده ای فرزند شیطان وجود داشته باشد حتما برادر بزرگتر باید گوش این شیطان را بگیرد و او را سرجایش بنشاند.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت های ملت ایران در برابر آمریکا و ایادی آن در زمان های مختلف تاکید کرد: وقتی این توانمندی وجود دارد که به مقابله با شیطان بزرگ بپردازیم، شیطانهای کوچک موضوعیتی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدوی: لازم باشد سعودی ها را گوشمالی می دهیم

فدوی: لازم باشد سعودی ها را گوشمالی می دهیم