مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 19:412015-10-04اقتصادي

آزادراههای دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: برنامه ریزی کرده ایم، 2 آزادراه دولتی کشور که آزادراه کرج - قزوین و تهران - قم است به بخش خصوصی برای بهسازی واگذار شود و تأمین اصل و سود سرمایه از محل اخذ عوارض خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داوود کشاورزیان بعدازظهر امروز در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت: در حال حاضر ناوگان جاده ای عمومی کشور متوسط سن بالایی دارد و برنامه ریزی کرده ایم نسبت به نوسازی آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم امکان نوسازی ناوگان وجود نداشت، افزود: امیدواریم در فضایی جدید شرایط حضور کمپانی های غربی برای ساخت ناوگان در کشور فراهم شود.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای کشور چند وجهی است که در یک سو سازندگان و در سوی دیگر کمپانی های داخلی قرار دارند.

کشاورزیان افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان رگولاتور و تدوین کننده مقررات عمل می کند.

وی به احداث مجتمع های بین راهی رفاهی - خدماتی اشاره کرد و گفت: سیاست ما در زمینه توسعه تیرپارک ها و مجتمع های خدماتی - رفاهی، استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی است تا این مجتمع ها توسعه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراههای دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود

آزادراههای دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود