مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 18:202015-10-04اقتصادي

تفاهمنامه همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انجمن صنایع خوراک دام


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور تاکید کرد : تفاهمنامه همکاری با انجمن صنایع خوراک دام ، طیور و آبزیان به توسعه کشاورزی دانش بنیان و افزایش ضریب نفوذ دانش در فعالیت های کشاورزی و افزایش بهره وری کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ احمد کبیری عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انجمن صنایع خوراک دام ، طیور و آبزیان ، گفت : این تفاهمنامه شامل اصلاح بازار و بهبود کیفیت خوراک دام با کمک آموزش و ترویج برای استفاده بهینه از توانمندی ها و منابع و امکانات موجود است.

وی تصریح کرد: موارد همکاری در این تفاهمنامه شامل شناسایی نیازهای آموزشی در حوزه صنایع خوراک دام ، طیور و آبزیان ، تدوین استانداردها ، محتوای آموزشی ، تهیه و اجرای طرح های های تحقیقاتی ، کاربردی ، استفاده از ظرفیت های ملی و بین المللی در حوزه آموزش برای انتقال آخرین فناوری ها در حوزه صنایع خوراک دام ؛ توسعه شبکه مدیریت دانش و اطلاعات و همچنین برگزاری همایش هاست.

وی مدت زمان اجرای این تفاهمنامه را چهار سال بیان کرد و گفت : سازمان نظام مهندسی کشاورزی تمام ظرفیت های علمی و آموزشی و تخصصی خودرا برای بهبود وضعیت تولید خوراک دام - طیور و آبزیان در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انجمن صنایع خوراک دام

تفاهمنامه همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انجمن صنایع خوراک دام