مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 15:512015-10-04سياسي

مجلس حداقل باید به ظریف کارت زرد دهد


دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند گفت: مجلس باید با توجه به برخورد اتفاقی ظریف و اوباما در راهروی سازمان ملل و از طرفی عملکرد ضعیف وزارت خارجه در حادثه منا، - به ظریف کارت زرد دهد.

مجتبی مرادی، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند با اشاره به تحصن عمومی مردم و دانشجویان طی روزهای گذشته گفت: مردم در این تحصن از نمایندگان خواستند با توجه به عبور برجام از خطوط قرمز رهبری، بررسی دقیق تر و موشکافانه تری در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرار بود در این مذاکرات حداقل منافع ایران حفظ شود، افزود: متاسفانه نه تنها این حداقل ها حفظ نشد؛ بلکه موقعیت کشور در زمینه های نظامی و اقتصادی به خطر افتاد که باز شدن پای شرکت های اروپایی ورشکسته به ایران و فروش اجناس دسته چندم شان به کشور ما و همچنین بازدید آمانو از مرکز نظامی پارچین تایید کننده این مطالب است.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند در خصوص اقدام نابجای ظریف در برخورد تصادفی با اوباما در راهروی سازمان ملل گفت: در سیاست هیچ امر اتفاقی وجود ندارد! و به نظر من، وزیر امور خارجه کشورمان مصالح و عزت یک ملت را زیر پا گذاشته و با رییس جمهور یک کشور حامی تروریسم دست داده و این خیانت به کشور و انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس حداقل باید به ظریف کارت زرد دهد

مجلس حداقل باید به ظریف کارت زرد دهد