مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 09:162015-10-04دانش

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «شبکه های اجتماعی» در دانشگاه یزد برگزار می شود


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت شبکه های اجتماعی گفت: تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «شبکه های اجتماعی» در دانشگاه یزد برگزار می شود.

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت شبکه های اجتماعی گفت: تریبون آزاد دانشجویی با عنوان شبکه های اجتماعی در دانشگاه یزد برگزار می شود.

علیرضا زارع شهرآبادی، دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یزد، "با اشاره به اهمیت شبکه های اجتماعی گفت: یکی از مباحث مطرح شده در جامعه امروزی، گسترش روز به روز شبکه های اجتماعی با هویت های مختلف است.

وی افزود: هرچند امروز این شبکه ها در حال افزایش است؛ اما ما نیز باید با آگاهی بخشی به جامعه و به خصوص قشر جوان جامعه در راستای استفاده صحیح از آن گام برداریم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد تصریح کرد: در این راستا تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد اقدام به برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع شبکه های اجتماعی کرده است که در سالن منتظر قائم دانشگاه یزد برگزار می شود.

شهرآبادی گفت: موضوع این نشست شامل فیلترینگ یا عدم فیلترینگ شبکه های اجتماعی، شبکه ملی اطلاعات، اینترنت های نسل سوم و چهارم، آسیب های ارتباط مجازی، تهدیدها با فرصت های شبکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «شبکه های اجتماعی» در دانشگاه یزد برگزار می شود

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «شبکه های اجتماعی» در دانشگاه یزد برگزار می شود