مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 08:202015-10-04بين الملل

آخرین نطق نتانیاهو علیه توافق هسته ای با ایران انجام شد


مشاوران نتانیاهو به مقامات آمریکا اطلاع داده اند آخرین نطق انتقادی نخست وزیر اسراییل از توافق هسته ای با ایران در سخنرانی روز پنج شنبه نتانیاهو ر مجمع عمومی ملل متحد انجام شد.

- یک روزنامه اسراییلی به نقل از منابع آگاه دیپلماتیک در دولت آمریکا نوشت مشاوران بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به دولت اوباما اطمینان داده اند سخنرانی روز پنج شنبه نتانیاهو در مجمع عمومی ملل متحد آخرین موضع گیری انتقادی و صریح او در مخالفت با توافق هسته ای خواهد بود و نتانیاهو از این پس در مخالفت با توافق هسته ای با ایران سخنی نخواهد گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران" روزنامه "هاآرتص" در خبری اختصاصی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک دولت آمریکا نوشت مشاوران نتانیاهو به مقامات دولت آمریکا اطلاع داده اند سلسله موضع گیری های زنجیره ای نتانیاهو علیه توافق هسته ای با ایران با سخنرانی امسال او در نشست سالانه مجمع عمومی پایان یافته است و او از این پس تلاش و وجهه همت خود را به گفت و گو با دولت اوباما برای همکاری امنیتی و راه های جلوگیری از تهدیدات منطقه ای ایران علیه آمریکا و اسراییل خواهد گذاشت.

هاآرتص می نویسد پس از این سخنرانی نتانیاهو، او پنج شنبه شب در نشست خبری مساله ارسال پیام به دولت اوباما را تکذیب نکرد و در مصاحبه روز جمعه خود با شبکه خبری فاکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نطق نتانیاهو علیه توافق هسته ای با ایران انجام شد

آخرین نطق نتانیاهو علیه توافق هسته ای با ایران انجام شد