مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 08:202015-10-04حوادث

بازگرداندن23هزار خودرو و موتورسیکلت مسروقه به مالکان


پلیس آگاهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران موفق به کشف حدود 23 هزار خودرو و موتورسیکلت مسروقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در مدت یکسال گذشته در هفت شهرستان شرقی استان تهران 21 هزار و 158 خودرو مسروقه و و هزار و 535 موتورسیکلت به سرقت رفته کشف و به صاحبان شان بازگردانده شد.

سرهنگ ناظری افزود: همچنین در این مدت 12 هزار و 342 فقره انواع سرقت کشف شدوبیش از پنج هزار و 359 سارق دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به کاهش سوخت قاچاق به صورت توزیع خارج از شبکه گفت: در دوازده ماه گذشته بیش از 847 هزار و 328 لیتر سوخت قاچاق کشف و با قاچاقچیان برخودر جدی شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه به عملکرد این نیرو در زمینه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ماموران ناجا موفق شدند در یکسال اخیر ، حدود چهار تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کنند.

سرهنگ ناظری تعداد باندهای متلاشی شده توزیع کننده موادمخدررا 18 باند اعلام کرد و گفت: همچنین 150 فروشنده مواد مخدر و بیش از چهار هزار و 900 معتاددستگیرو به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به تماس های شهروندان با سامانه 110 پلیس افزود: در دوازده ماه اخیر شهروندان ساکن هفت شهرستان شرق استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن23هزار خودرو و موتورسیکلت مسروقه به مالکان

بازگرداندن23هزار خودرو و موتورسیکلت مسروقه به مالکان