مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مهر 1394 ساعت 14:012015-10-02سياسي

استاد حوزه و دانشگاه: هشدار رهبری موجب همکاری سعودی ها در تحویل جان باختگان منا شد


رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هشدار رهبری موجب همکاری سعودی ها در تحویل جان باختگان منا شد.

- " از یاسوج، حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی پیش از ظهر امروز در جشن عید غدیر که در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر قدم به قدم امامت علی(ع) را از آغاز رسالت تا هنگام وفات دنبال می کردند.

وی گفت: پیامبر می دانست که اسلام بدون ولایت معنایی ندارد و اگر مروجی برای اسلام نباشد دستخوش تاراج و نفاق خواهد شد و مسیحیان و یهودیان و منافقین علیه اسلام توطئه خواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه به همکاری کنونی همان مثلث اشاره کرد و گفت: اکنون منافقین آل سعود با همکاری صهیونیست ها و آمریکا به دنبال مقابله با اسلام و ریشه کنی آن هستند.

رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی به نظام جمهوری و حکومت برخاسته از ولایت در آن اشاره کرد و گفت: اگر می بینیم رهبری چنین مقتدرانه به آل سعود هشدار می دهد برگرفته از ولایت امیرمؤمنان است که در دوره غیب این وظیفه بر عهده ولی فقیه است.

شریعتی در همین خصوص گفت: جایگاه رهبری به گونه ای است که وقتی دولتمردان برای پیگیری وضعیت جان باختگان منا کپ کرده بودند و کاری از دست آن ها ساخته نشد و جنازه های حجاج را تکریم نمی کردند، این ید ولایی بود که از آستین اسلام بیرون آمد و با یک اولتیمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه و دانشگاه: هشدار رهبری موجب همکاری سعودی ها در تحویل جان باختگان منا شد

استاد حوزه و دانشگاه: هشدار رهبری موجب همکاری سعودی ها در تحویل جان باختگان منا شد