مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مهر 1394 ساعت 10:502015-09-27بين الملل

راهبردهای بازنگری شده اوباما در قبال ایران


نشریه آمریکایی «پولیتیکو» چهارم مهرماه در گزارشی به تشریح پشت پرده دستورالعمل های اجرایی «باراک اوباما» رییس جمهوری آمریکا، در حوزه دیپلماسی با جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

- نشریه آمریکایی پولیتیکو چهارم مهرماه در گزارشی به تشریح پشت پرده دستورالعمل های اجرایی باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا، در حوزه دیپلماسی با جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآنا، نشریه پولیتیکو گزارش خود را با اشاره به تلاش های هیات آمریکایی طی گفت و گوهای هسته ای آغاز کرد و نوشت: آنان به دو سوی اقیانوس اطلس 69 سفر داشتند و تقریبا همه آنان دست کم یک بار جشن تولد خود را دور از خانواده برگزار کردند.

پولیتیکو هر یک از اعضای تیم هسته ای آمریکا را به یکی از ستارگان هالیوود تشبیه کرد و جان کری وزیر امورخارجه آمریکا، را تد دانسون خواند و ارنست مونیز وزیر انرژی، را خاویر باردم .

وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هیات آمریکایی، نیز به مریل استریپ مانند شد.

به نوشته این نشریه، بینی شکسته شرمن پس از برخورد با شیشه در وین تا پای شکسته کری پس از درهم شکسته شدن دوچرخه او می توانست عواملی برای ناامیدی و پریشانی باشد و تیم آمریکایی بیش از دو سال درباره دستیابی به معادله در شک و تردید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای بازنگری شده اوباما در قبال ایران

راهبردهای بازنگری شده اوباما در قبال ایران