مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مهر 1394 ساعت 15:212015-09-26فناوري

افراد با استفاده بیش از 2 ساعت از اینترنت دچار اعتیاد اینترنتی می شوند


رییس پلیس فتای خراسان رضوی ضمن اشاره به اعتیاد اینترنتی گفت: زمانی که فرد بیش از دو ساعت و مکرر از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده کرد دچار اعتیاد اینترنتی شده که ترک آن بسیار سخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، محسن عرفانی امروز در همایش دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع والدین این دانشجویان به بیان ویژگی های فضای مجازی و آسیب های آن پرداخت و گفت: از جمله این ویژگی ها فضاهای مجازی حافظه نامحدود، نبود محدودیت در انتشار اطلاعات، ضد سانسور است و امکان دستیابی به هرنوع اطلاعات می باشد.

وی افزود: از دیگر ویژگی هی این فضا پنهان بودن هویت کاربران، نبود امنیت سایبری، فرامرزی بودن و انتشار به سرعت اطلاعات است.

رییس پلیس فتای خراسان رضوی با تاکید بر این مطلب که نباید در سیستم های خود مسائل شخصی از جمله عکس نگهداری کنیم، بیان داشت: در زمان اتصال گوشی همراه به اینترنت باید مراقب باشیم که در آن مسائل و عکس های خصوصی وجود نداشته باشد، زیرا توسط اشخاص سرقت می شود.

عرفانی ادامه داد: ما پرونده های زیادی در این زمینه به خصوص از قشر دانشجویان در پلیس فتا داریم که عکس آنان سرقت و مورد سوء استفاده قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد با استفاده بیش از 2 ساعت از اینترنت دچار اعتیاد اینترنتی می شوند

افراد با استفاده بیش از 2 ساعت از اینترنت دچار اعتیاد اینترنتی می شوند