مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 18:412015-09-15اقتصادي

بودجه مستقلی برای بخش آی تی کشور در نظر گرفته شده است


معاون وزیر اطلاعات و فن آوری کشور گفت: از امسال بودجه مستقلی برای بخش آی تی در نظر گرفته ایم و کارگروهی تشکیل دادیم تا بتوانیم ریسک را کاهش داده و رقابت را افزایش دهیم.

- "٬ نصرالله جهانگرد عصر امروز در نشست خبری معاون وزیر و رییس سازمان فن آوری اطلاعات ایران با فعالین آی تی استان گیلان اظهار داشت: گیلان سرشار از نیروی انسانی با ظرفیت است و در مقایسه با نقاط مختلف کشور مجموعه توانمندی است.

وی با بیان اینکه گیلان بخش صنعتی بسیار خوبی است خاطرنشان کرد: وضعیت های ذاتی استان وجود دارد که موجب جذب سرمایه گذاران زیاد می شود و با افق پیش رو یکی از نقاط قوت و موجب افتخار گیلان است.

معاون وزیر اطلاعات و فن آوری کشور گفت: با تمام تغییرات و تحولات رشد داشته ایم وچون این ارتباطات بسیار خوب شده است کسی متوجه پیشرفت آن نشده است و این نقطه بهینه گرایی است.

جهانگرد گفت: اگر لیاقت داشته باشیم وضع دانشمان دگرگون خواهد شد و در غیر این صورت قطعا عقب خواهیم ماند و باید نوع نگاه متخصصان تغییر کند.

این مقام مسئول بابیان اینکه باید از هم پشتیبانی کنیم تصریح کرد: حوزه صنعت و آی تی باید ترکیب ظرفیت نخبه ایران را بسازد و باید که از این طرح استقبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه مستقلی برای بخش آی تی کشور در نظر گرفته شده است

بودجه مستقلی برای بخش آی تی کشور در نظر گرفته شده است