مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 شهریور 1394 ساعت 14:012015-09-14سياسي

9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در خوزستان مشخص شد


جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: با هدف برگزاری دقیق تر مراسم ار بعین حسینی 9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیدوار آقایی امروز در نخستین جلسه کمیته مشارکت های مردمی نهادها و سازمان های ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: کمیته های امنیتی و انتظامی، زیرساخت ها، سوخت و حمل و نقل، اعزام، اسکان و تغذیه، هماهنگی سیاسی و کنسولی، اطلاع رسانی و مستند سازی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و در مان و نیز مشارکت های مردمی 9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در نظر گرفته شده اند.

وی افزود: آنچه که به عنوان وظیفه ای مهم در نظر گرفته شده تأمین مواکب ( ایستگاه های صلواتی مردمی) است و نیز تأمین و ساماندهی مواکب و خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین از دیگر وظایف کمیته مشارکت های مردمی است.

جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه در بین کمیته های تغذیه و اسکان باید هماهنگی ایجاد شود، بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد جمعیت تعداد مواکب مورد نیاز و جانمایی صحیح مواکب باید بررسی شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات خوزستان مجمع مداحان و شاعران را جهت راه اندازی و ثبت مواکب مربوطه اعلام کند و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ساماندهی اتحادیه های صنفی و اتاق بازرگانی در جهت تأمین، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در خوزستان مشخص شد

9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در خوزستان مشخص شد