مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 شهریور 1394 ساعت 19:462015-09-06ورزشي

رییس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی شد


با حضور معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور، جلسه تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور قم برگزار و علیرضا قره به عنوان رییس جدید معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلسه تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور قم عصر امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از خدمات علیرضا آقا یوسفی رییس پیشین دانشگاه پیام نور قم تقدیر و محمدعلی قره به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور قم معارفه شد.

در ابتدای این مراسم قاسم حمزه ای نماینده هیئت مؤسس دانشگاه قم با ارائه گزارشی از روند ساخت دانشگاه پیام نور قم اظهار داشت: زیربنای دانشگاه پیام نور قم دارای20 هزار مترمربع مساحت است و در حال حاضر این دانشگاه 51 عضو هیئت علمی دارد و 12 هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل هستند.

نماینده هیئت مؤسس دانشگاه قم افزود: سرپرست جدید دانشگاه پیام نور قم همواره جزء گزینه های وزارت ورزش در کشور بوده و خدمات قابل توجهی در تهران و مشهد داشته است.

علیرضا آقا یوسفی رییس پیشین دانشگاه پیام نور قم بابیان اینکه در حد توان خود سعی در ارائه بهترین عملکرد داشته ام، گفت: سعی شده است که دانشگاه پیام نور قم به عنوان یک دانشگاه متمرکز به اهداف خود برسد و مهم ترین اهداف این دانشگاه قانون گرایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی شد

رییس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی شد