مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 19:412015-09-05اجتماعي

بیش از یک میلیون دانش آموز به راهیان نور می روند


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: امسال اعزام یک میلیون و 25 هزار نفر دانش آموز را به مناطق عملیاتی با همکاری آموزش و پرورش در برنامه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار علی فضلی عصر امروز در سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت و کمیت اردوهای راهیان نور دانش آموزی از اعزام 700 هزار نفر دانش آموز در سال گذشته به مناطق عملیاتی خبر داد و اظهار کرد: امسال اعزام یک میلیون و 25 هزار نفر دانش آموز را به مناطق عملیاتی با همکاری آموزش و پرورش در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: در بخش دانش آموزی بیشترین تعامل مجموعه بسیج با وزارت آموزش و پرورش است که در این بخش وزیر به خوبی پای کار است.

4 هزار و 200 نفر خادم دانش آموز تربیت شده اند جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین از برپایی اردوی دریایی دانش آموزی در آینده خبر داد و یادآور شد: سال گذشته در بخش دریایی 143 هزار نفر اعزام از بین آحاد مردم داشتیم.

فضلی استقبال از طرح خادمین دانش آموزی را نشان از تاثیرگزاری راهیان نور خواند و گفت: 4 هزار و 200 نفر هم اکنون خادم دانش آموز تربیت شده اند.

وی با اشاره به آمار اعزام در سال 93 یادآور شد: پارسال 312 هزار نفر به کردستان، 870 هزار نفر به کرمانشاه، 156 هزار نفر به ایلام و 4 میلیون نفر به مناطق عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون دانش آموز به راهیان نور می روند

بیش از یک میلیون دانش آموز به راهیان نور می روند