مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 19:312015-09-05ورزشي

سرپرست فرمانداری بجنورد: هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران است


هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل تجاوز دشمن است.

- " از بجنورد، محمود رضا معمری عصر امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان بیان داشت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با کم ترین امکانات در برابر دشمن متجاوز با تمامی وجود از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده و دشمن را از خاک وطن بیرون راندند.

وی افزود: به طور قطع هفته دفاع مقدس، صفحه زرینی از تاریخ پرافتخار ملت بزرگوار ایران اسلامی است که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد بود.

معمری گفت: به طور قطع دفاع مقدس، صفحه زرینی از تاریخ پرافتخار ملت بزرگوار ایران اسلامی است و خواستار اجرای برنامه های متنوع در حوزه دفاع مقدس در شهرستان طی این ایام شد.

سرپرست فرمانداری بجنورد هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای بیان برجسته ترین و ناب ترین ارزش های انسانی و شجاعت و رشادت رزمندگان برشمرد و افزود: باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب مبانی این دفاع تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این نشست، هماهنگی های لازم به منظور برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس به عمل آمد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروی های مسلح، برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی، برپایی یادواره شهدا، تجلیل از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری بجنورد: هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

سرپرست فرمانداری بجنورد: هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران است