مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 19:162015-09-05ورزشي

فارس گزارش می دهد کسب دو نشان کونگ فوکاران قزوینی در رقابت های قهرمانی کشور


کونگ فوکاران استان قزوین دو نشان رنگارنگ رقابت های قهرمانی جوانان کشور را از آن خود کردند.

- " از قزوین، مسابقات کونگ فو قهرمانی جوانان کشور در حالی روز گذشته به پایان رسید که تیم کونگ فوی استان قزوین با کسب دو نشان به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی جوانان علیرضا نجف زاده در وزن 90 کیلوگرم موفق شد سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد و محمد قاسمی زاده در وزن 65 کیلوگرم به مقام سومی بسنده کرد.

ورزشکاران قزوینی که همواره یکی از استان های پیشرو در رشته کونگ فو بوده اند، در این مسابقات هم نشان دادند که توانایی بالایی برای رسیدن به کسب عناوین قهرمانی و گرفتن نشان های خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور را دارند.

قزوین که همواره در هنرهای رزمی پیشتاز بوده، در تمام زمینه ها از پرورش قهرمانان گرفته تا آموزش مربی و داور در سطوح مختلف همواره جزو استان های شاخص کشور بوده است.

مهرداد درخشان مهر رییس هیئت کونگ فو استان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به کسب دو نشان کونگ فوکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: خوشبختانه در این پیکارها ورزشکاران استان عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند، به طوری که علیرضا نجف زاده و محمد قاسمی زاده موفق شدند سکوهای دومی و سومی را به خود اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد کسب دو نشان کونگ فوکاران قزوینی در رقابت های قهرمانی کشور

فارس گزارش می دهد کسب دو نشان کونگ فوکاران قزوینی در رقابت های قهرمانی کشور