مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 16:062015-09-05اجتماعي

آموزش و پرورش هرمزگان مدرس خانواده جذب می کند


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان از جذب نیروی مدرس خانواده از بین کارکنان رسمی شاغل در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بتول جهانداری در حاشیه برگزاری آزمون جذب مدرس خانواده اظهار داشت: این آزمون با شرکت 300 نفر ازفرهنگیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا در 2 بخش خواهران و برادران برگزارشد.

وی در ادامه بیان داشت: افرادی که در این آزمون موفق شوند به 60 درصد سوالات آزمون پاسخ صحیح بدهند به مرحله دوم جهت مصاحبه و گزینش که با حضور کارشناسان وزارت آموزش و پرورش انجام می شود، دعوت می شوند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 3 هزار مدرسه در سطح هرمزگان دارای انجمن اولیا و مربیان هستند که باید به ازای هر 5 مدرسه یک مدرس آموزش خانواده فعالیت داشته باشد که با این احتساب به 600 مدرس نیازاست.

جهانداری با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت فرابخشی و متعلق به آحاد جامعه است، تصریح کرد: توجه به آموزش خانواده از راهبردهای جدی آموزش وپرورش هرمزگان است که با نگرشی تخصصی و علمی دنبال می شود.

وی توجه به ارتقاء سطح مشارکت های مردمی در امر آموزش و پرورش با رویکرد توجه به تعلیم و تربیت را پشتوانه ای مهم در اجرای بهتر برنامه های وزارت آموزش و پرورش در چارچوب اهداف سند تحول بنیادین دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش هرمزگان مدرس خانواده جذب می کند

آموزش و پرورش هرمزگان مدرس خانواده جذب می کند