مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 15:302015-09-05سياسي

جهانگیری: دولت در سیاست خارجی کارستان کرد


ایران کشوری است که می تواند در مقطع فعلی به کانون مهم توسعه تبدیل شود وبه اقتصاد جهان جانی دوباره ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاحیه اولین کارخانه تولید آهن اسفنجی کشور در مجمع جهان فولاد سیرجان با اشاره به عملکرد دولت طی دو سال گذشته خاطر نشان کرد: دولت در این دو سال گذشته گام های بلند و اقدامات بسیار مهمی انجام داد به گونه ای که بسیاری این تصور را نداشتند که نه این دولت و نه دولت های دیگر بتوانند که مشکلاتی که در سطح بین الملل، سیاست داخلی و اقتصاد کشور وجود داشت به سرعت حل کند.

وی با بیان این که دشمنان برای وارد کردن آسیب جدی به جمهوری اسلامی ایران طرح های بسیاری را دنبال کردند گفت: آخرین طرحی که دشمنان ایران به دنبال آن بودند دهانه هسته ای و هدف قرار دادن نفت و سیستم بانکی کشور بود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: به فضل الهی در این دو سال در بخش سیاست خارجی کاری کردیم کارستان.

تیم مذاکره کننده ایران که فرزندان ملت بودند توانستند با تدابیری که رهبر انقلاب اندیشیدند و همچنین مدیریت بسیار شجاعانه و مدبرانه رییس جمهور، پای میز مذاکره ای که در طرف مقابل آن شش کشور بزرگ دنیا حضور داشتند بنشید و موفقیت های بسیاری کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: دولت در سیاست خارجی کارستان کرد

جهانگیری: دولت در سیاست خارجی کارستان کرد