مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 15:252015-09-05اقتصادي

برندهای برتر با هدف الگوسازی ملی و جهانی شدن انتخاب می شوند


مدیرکل دفتر امور بنگاه های سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه جهانی سازی تولید به برند های جهانی هم نیاز دارد، گفت : امسال برندهای برتر با هدف الگوسازی ملی و رویکرد جهانی شدن ارزیابی و برترین ها انتخاب می شوند.

خانم گیتی توانا در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار دشت : برند سازی برای حضور در بازارهای تجاری جهانی ضروری است و هدف ما در دوره جدید فقط معرفی برندهای برتر نیست بلکه باید اینها بتوانند خودشان را در المپیک تجارت جهانی نمایش دهند و جایگاه مناسبی هم کسب کنند.

وی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران در دوره جدید می خواهد از مسیر توسعه برندها به گسترش بازار محصولات ایرانی در خارج از کشور برسد و به همین منظور شاخص های ما برای تعیین برندهای برتر با روندهای گذشته فرق می کند.

توانا اظهار داشت: شاخص هایی که برای برندهای برتر در نظر گرفته ایم نشان دهنده توانمندی و قابلیت رقابت در فضای اقتصادی و تجاری شفاف و بدون تکیه بر رانت های اقتصادی و تجاری است و نشان می دهد که یک بنگاه تولیدی داخلی چقدر می تواند در شرایط نرمال اقتصادی خود را در بازارهای جهانی نشان دهد و سهم مناسبی از اقتصاد بین الملل را بدست آورد.

در دوره جدید معیارهای انتخاب برندهای برتر شامل میزان رشد فروش، میزان صادرات، کیفیت و استاندارد، فعالیت های توسعه ای در حوزه برند، شف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهای برتر با هدف الگوسازی ملی و جهانی شدن انتخاب می شوند

برندهای برتر با هدف الگوسازی ملی و جهانی شدن انتخاب می شوند