مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 15:162015-09-05حوادث

11 قطعه کبگ در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه رهاسازی شد


رییس اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه از تیمارداری 11 قطعه کبگ قفسی زنده و بازگشت آن ها به منطقه حفاظت شده خاییز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، قدرت اله علیپور اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی متخلفین در حوزه کوه سیاه شهرستان لنده و پس از طی مراحل قانونی موفق شدند از سه خانواده تعداد 11 قطعه کبک زنده که در شرایط بسیار نامناسبی نگهداری می شدند را کشف و ضبط کنند.

وی با تقدیر از همکاری مردم طبیعت دوست شهرستان کهگیلویه با اداره محیط زیست به نحوه کشف و ضبط این پرنده‎ ها اشاره کرد و گفت: اطلاعات لازم در خصوص کبگ ها از طریق همیاران افتخاری این اداره به دست ماموران رسید.

علیپور از آزادی کبگ ها پس از اطمینان از سلامتی آن ها به دامان طبیعت خبر داد و افزود: پس از تیمارداری و اطمینان از صحت و سلامتی کامل کبک ها آن ها را به دامان طبیعت باز گرداندیم.

رییس اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه جریمه هر قطعه کبگ 2 میلیون ریال است، تصریح کرد: براساس قانون ، جرائم زیست محیطی از 5 تا 16 برابر افزایش یافته که جریمه هر قطعه کبگ 2 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ی R41452/P1330


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 قطعه کبگ در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه رهاسازی شد

11 قطعه کبگ در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه رهاسازی شد