مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 15:052015-09-05اجتماعي

خبرنگار بارسلونی: قزوین زیباترین شهر جهان است


وقتی وارد تهران شدم از این که ایران را انتخاب کردم پشیمان شدم و شلوغی و ترافیک آن برای من اذیت کننده بود اما از زمانی که وارد قزوین شدم یکی از زیباترین شهرهای جهان را دیدم.

- خبرنگار شبکه رادیویی بارسلونی در بازدید از قزوین بیان کرد: وقتی وارد تهران شدم از این که ایران را انتخاب کردم پشیمان شدم و شلوغی و ترافیک آن برای من اذیت کننده بود اما از زمانی که وارد قزوین شدم یکی از زیباترین شهرهای جهان را دیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از قزوین، کارلس هردیا خبرنگار یک شبکه رادیویی در شهر بارسلون است او که به همراه همسر خود مهتات برای گذراندن تعطیلات به ایران آمده است در بازدید از قزوین به خبرنگار تابناک گفت: زمانی که برای گذراندن تعطیلات با نامزدم در پی یافتن کشوری مناسب بودم در اینترنت با ایران آشنا شدم و تصمیم گرفتم این کشور را انتخاب کنم.

وی بیان کرد: اولین بار که با خانواده ام مطرح کردم که قرار است به ایران بیایم اصلا برخورد خوبی نداشتند و نگران بودند ، آن ها تصوری از ایران نداشتند و ایران را کشوری نظیر عراق و افغانستان می دانستند که هیچ امنیتی ندارد.

کارلس گفت: بسیار نگران ما بودند و به مامی گفتند که ایران کشور خطرناکی است و جنگ و خون ریزی هر روز در این کشور وجود دارد در حالی که وقتی وارد ایران شدیم مردم ایران را مردمی مهربان و دوست داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار بارسلونی: قزوین زیباترین شهر جهان است

خبرنگار بارسلونی: قزوین زیباترین شهر جهان است