مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 13:362015-09-05سياسي

فرمانده سپاه ناحیه آمل منصوب شد


سرهنگ پاسدار حکمت داجلری در حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه آمل از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران سرهنگ پاسدار حکمت داجلری فرمانده سپاه ناحیه آمل معرفی و از زحمات بیش از یک ساله سرهنگ پاسدار علی خادم قدردانی شد.

فرمانده سابق سپاه آمل در این مراسم با بیان اینکه در مجموعه سپاه هر نوع خدمتی موهبت های الهی است و برای رسیدن به رضای حق باید تلاش کرد، افزود: طبق اصل 150 و 152 قانون اساسی سپاه و بسیج وظیفه شان دفاع از ارزش های اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

علی خادم با تاکید براینکه بخشی از این عظمت با خون پاک شهدا تعیین و به تصویب رسیده است، گفت: بخش دیگر این وظایف بر دوش ما بسیجیان و سپاهیان است تا با ثابت قدمی برای حفظ این ارزش ها و دستاوردها گام برداریم و بستری برای ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم آوریم.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه یک نبرد ایدئولوژیک سرسخت در مقابل دشمنان با عنوان سلاح ایمان دارد که همیشه موجب پیروزی آنها می شود.

خادم با بیان اینکه مسئولیت در این نظام مقدس چه به عنوان سرباز و چه پست های دیگر مقدس است، تصریح کرد: هر آنچه که طی ماه ها خدمت در این فرماندهی سپاه این شهرستان داشتم هیچ و ناچیز بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه آمل منصوب شد

فرمانده سپاه ناحیه آمل منصوب شد