مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 13:212015-09-05ورزشي

توسعه ورزش بانوان از مهمترین برنامه های وزارت ورزش است


معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در کنار توسعه ورزش های همگانی امسال تلاش می کنیم تا ورزش بانوان را نیز در سطح کشور توسعه و ترویج دهیم و این امر یکی از رویکردهای مهم وزارت ورزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا شعبانی بهار پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم یکی از رویکردهای مهم و اساسی توسعه و ترویج ورزش های همگانی بوده که در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده و اقداماتی نیز به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: در کنار توسعه ورزش های همگانی امسال تلاش می کنیم تا ورزش بانوان را نیز در سطح کشور توسعه و ترویج دهیم و این امر یکی از رویکردهای مهم وزارت ورزش بوده است که به دنبال تحقق این امر هستیم.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از راه اندازی شورای ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: در استان ها نیز شورای متناظر تشکیل شده تا در راستای توسعه ورزش های همگانی در سطح کشور فعالیت همه جانبه ای داشته باشند.

شعبانی توسعه و گسترش ورزش های همگانی را یکی از ضرورت ها دانست و بیان کرد: باید تمامی دستگاه ها در امر توسعه و ترویج ورزش های همگانی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند چرا که این ورزش ها می تواند بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها در حوزه سلامت را برطرف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش بانوان از مهمترین برنامه های وزارت ورزش است

توسعه ورزش بانوان از مهمترین برنامه های وزارت ورزش است