مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 11:002015-09-05سياسي

وضعیت بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان


رییس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان در پایان آبان ماه خبر داد و گفت: با شرکت های تجاری بیمه ای برای قرارداد سال آینده وارد مذاکره شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی اصغر بیات به بیمه تکمیلی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: قرارداد این افراد در پایان آبان ماه به اتمام می رسد به همین دلیل قصد داریم با شرکت های تجاری بیمه ای وارد مذاکره شده و ضمن اعلام کتبی به آنها، مناقصه ای را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه چند مورد برای بیمه تکمیلی بازنشستگان مورد تاکید ماست، گفت: اول اینکه حق بیمه پرداختی این افراد نباید خیلی بیش از سال گذشته باشد تا بازنشستگان توان پرداخت را داشته باشند و دوم اینکه توانمندی و عملکرد گذشته شرکت های بیمه ای به دقت بررسی خواهد شد تا با شرکتی با کیفیت برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، قرارداد ببندیم که هم خدمات مناسبی ارائه کند و هم نرخ دریافتی بالا نباشد.

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به نظرسنجی از کانون های بازنشستگان در استان های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر فرمی را برای نظرسنجی به استان های مختلف ارسال کرده ایم تامیزان رضایت و عملکرد شرکت بیمه آتیه سازان حافظ از سوی بازنشستگان سنجیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان

وضعیت بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان