موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:512015-09-05سياسي

در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد تخصیص اعتبارات فوری برای تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبارات فوری برای تجهیز مدارس این استان خبر داد.

- " از یاسوج، صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسئولان ارشد نظام تعلیم و تربیت استان برگزار شد.

در این نشست که در چهار دستور کار برگزار شد یکی از موضوعات مطروحه به مشکلات مدارس این استان همزمان با بازگشایی مدارس در بحث تجهیز برمی گشت.

حسن نوروزی در این نشست با اشاره به درخواست آموزش و پرورش استان برای در اختیار گذاشتن اعتبارات از محل های مختلف اظهار کرد: از ماده 180 و همچنین اعتبارات نفت هیچ کمکی نمی توان به آموزش و پرورش کرد اما از محل درآمدهای مازاد بنا داریم اگر استان توانی داشته باشد به آموزش و پرورش کمک کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: با توجه به بازگشایی مدارس در اقدامی فوری و بنا به مشکلات مدارس در بحث تجهیزات از جمله میز و نیمکت و سایر ملزومات اعتباری فوری اختصاص داده خواهد شد.

در این نشست اردشیر یاری با بیان اینکه اگر کمکی به آموزش و پرورش نشود دچار بحران خواهیم شد، افزود: امروز نیاز ما کلاس درس و همچنین ساختمان جدید نیست بلکه در تأمین میز و نیمکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد تخصیص اعتبارات فوری برای تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد

در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد تخصیص اعتبارات فوری برای تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد