موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:302015-09-05اجتماعي

حضور 15 تا 17 هزار کارتن خواب در کشور


در حال حاضر رسیدگی به کودکان کارتن خواب(بی خانمان) و ساماندهی آنها در مراکز "کودک و خانواده" و مراکز "کودکان خیابانی" سراسر کشور در اولویت سازمان بهزیستی است.

- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از حضور 15 تا 17 هزار کارتن خواب در سراسر کشور خبرداد و گفت: از این تعداد حدود یک درصد را کودکان آنها و حدود 5 تا 10 درصد را زنان تشکیل می دهند.

حبیب الله مسعودی فرید در گفت وگو با ایسنا، افزود: براساس بررسی ها، مشاهدات، مستندسازیهای صورت گرفته و همچنین آمارهای ارائه شده از سوی انجمن ها و شهرداری، به طورکلی 15 تا 17 هزار کارتن خواب در سراسر کشور حضور دارند.

وی در ادامه ضمن اشاره به یکی از بازدیدهای شبانه خود از منطقه "آزادگان" و باتاکید بر اینکه تعداد کودکان بی خانمان و کارتن خواب کشور زیاد نیست عنوان کرد: در منطقه آزادگان حدود 150 معتاد و بی خانمان حضور دارند که در یکی از بازدیدهای شبانه خود از این منطقه شاهد حضور پسر بچه ای 8 ساله در میان آنها بودم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این پسر بچه 8 ساله با پدر خود که مبتلا به اعتیاد بود اما نه از نوع شدید، بلکه به علت بی خانمانی در آن منطقه حضور داشت و علی رغم تلاشهای مکرر همکاران، بدلیل وابستگی بیش از حد به پدر خود حاضر به همراهی با بهزیستی نشد اما در بازدیدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 15 تا 17 هزار کارتن خواب در کشور

حضور 15 تا 17 هزار کارتن خواب در کشور