مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 09:512015-09-05حوادث

73 کیلوگرم تریاک در نهبندان کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف 73 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا شاهوردی اظهار داشت: در اجرای مرحله دوم از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال 94، مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای فرعی به سه نفر که به صورت پیاده در تاریکی شب قصد عبور از کمین مأموران را داشتند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

وی گفت: عابران پیاده با شنیدن صدای ایست مأموران به اطراف متواری شدند و بار خود را رها کردند که بلافاصله با تعقیب پلیس متهمان دستگیر و بازرسی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: در بازرسی از بار متهمان 73 کیلوگرم تریاک در قالب سه کوله پشتی کشف شد که حاملان مواد مخدر با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس خراسان جنوبی نیز از کشف 63 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی "دیهوک"طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و راننده خودرو را متوقف کردند.

محسن جلالیان بیان کرد: مأموران خودرو را بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو 175 ثوب انواع پوشاک خارجی به وزن 96 کیلوگرم کشف شد که کارشناسان ارزش آن را 63 میلیون ریال برآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 کیلوگرم تریاک در نهبندان کشف شد

73 کیلوگرم تریاک در نهبندان کشف شد