مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 09:412015-09-05اجتماعي

طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار در شهرستان بویراحمد اجرا می شود


رییس کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار در راستای توانمندسازی خانواده های نیازمند در شهرستان بویراحمد اجرا می شود.

- هادی ولایتی مقدم در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، از اجرای طرح حمایت از زنان سرپرست خانواده و آموزش مهارت های زندگی در شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: سیاست کمیته امداد توانمندسازی خانواده های نیازمند و به ویژه زنان سرپرست خانوار است.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای توانمندسازی خانواده ها اشتغال است، افزود: لازمه اجرای اشتغال مهارت و آموزش است که در این راستا کمیته امداد از محل اعتبارات دستگاه نسبت به آگاهی دادن به خانواده ها و شناسایی استعدادهای هر خانواده زمینه آموزش آنها را فراهم می کند.

ولایتی مقدم بیان کرد: کمیته امداد این افراد را به مراکز فنی و حرفه ای معرفی می کند و کلیه هزینه های آموزش را پرداخت و پس از دریافت کارت و مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح سرمایه کار از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانوار قرار می گیرد.

رییس کمیته امداد شهرستان بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد در حین اجرا و پس از اجرای طرح اشتغال نظارت کافی از طریق ناظرین فنی بر طرح ها دارد، به طرح آموزش مهارت های زندگی به مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده مهمترین عنصر و نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار در شهرستان بویراحمد اجرا می شود

طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار در شهرستان بویراحمد اجرا می شود