مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 09:062015-09-05اقتصادي

طرح آبخیزداری سد سفیدرود در قزوین اجرا می شود


رییس اداره ارزیابی و اطلاعات جغرافیایی آبخیزداری استان قزوین گفت: در راستای استفاده بهینه از منابع آبی، تقویت سفره های زیرزمینی و جلوگیری از رسوب، - مهدی شاپورزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: طرح آبخیزداری سد سفیدرود یکی از طرح های ملی است که همه ساله با توجه به اعتبارات تخصیصی از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با هدف ذخیره سفره آب های زیرزمینی و استفاده بهینه از منابع آبی در قزوین اجرا می شود.

وی در رابطه با اعتبارات مصوب امسال برای اجرای طرح آبخیزداری سد سفیدرود تصریح کرد: اعتبار مصوب طرح آبخیزداری سد سفیدرود در امسال 3 هزار و 500 میلیون ریال است که در یکی دو ماه آینده اعتبار تخصیصی به این طرح تعیین می شود.

شاپورزاده عنوان کرد: در سال گذشته 3 هزار و 440 میلیون ریال اعتبار مصوب اجرای این طرح بوده که 35 درصد از این مبلغ از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به اجرای این طرح در استان قزوین تخصیص یافته بود.

رییس اداره ارزیابی و اطلاعات جغرافیایی آبخیزداری استان قزوین بیان کرد: در صورتی که میزان اعتبارات تخصیصی برای اجرای طرح ها کم باشد، طرح بنا بر اعتبار تخصیصی پیش رفته و ادامه اجرای طرح به سال بعد موکول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبخیزداری سد سفیدرود در قزوین اجرا می شود

طرح آبخیزداری سد سفیدرود در قزوین اجرا می شود