مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 08:512015-09-05فرهنگي

وعده آژانس چاپ و نشر روسیه برای برگردان کتابی به روسی


معاون اول آژانس چاپ و نشر و رسانه های گروهی روسیه ضمن بازدید از غرفه ایران ابراز امیدواری کرد در صورتی که تصاویر به کار رفته در کتاب خیام که توسط برادران آقا میری چاپ شده، - "، این بازدید عصر روز سوم نمایشگاه صورت گرفت.

سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر مسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، همایون امیرزاده، مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایشان را همراهی کردند.

دراین بازدید گری گریوف از کلیه بخش های غرفه ایران بازدید نمود و از مسولان و دست اندرکاران غرفه ایران به خاطر طراحی دکوراسیون غرفه تشکر نمود.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت تایید مهمان ویژه شدن مسکو در نمایشگاه کتاب تهران کشورش نیز بتواند به خوبی برنامه های خود را مانند ایران عملیاتی نماید.

معاون اول آژانس چاپ و نشر و رسانه های گروهی روسیه از هنر نقاشی و قلم زنی و معرق بسیار شگفت زده شده بود به نحوی که بیشترین وقت بازدید خود را دراین غرفه ها سپری نمود.

این مسئول با گفت و گو با برادران هنرمند آقا میری ابراز امیدواری کرد در صورتی که تصاویر به کار رفته در کتاب خیام که توسط این برادران چاپ شده است را در اختیار ایشان بگذارند این کتاب به روسی برگردانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده آژانس چاپ و نشر روسیه برای برگردان کتابی به روسی

وعده آژانس چاپ و نشر روسیه برای برگردان کتابی به روسی