مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 02:302015-09-04پزشكي

تلفن های همراه آلوده تر از سنگ توالت


یکی از کثیف ترین وسایل اطراف ما اسمارت فون ها هستند که می توانند موجب بیماری های بسیار بدی شوندو انها مخازم پاتوژن ها (عوامل بیماری زا) هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز ضرر تشعشعات ساتع شده از اسمارت فون ها برای بدن و مغز ثابت نشده است و باورها بر این است که اسمارت فون ها یکی از کثیف ترین وسایل اطراف ما هستند و موجب بیماری های بسیار خطرناکی هستند، آنها با صورت، گوش ها، لب ها و دستان کاربران مختلف در تماس اند، برخی از این باکتریها می توانند موجب بیماری هایی مثل آنفولانزا یا التهاب ملتحمه شوند یا حتی اینکه به عفونت های کشنده منجر شوند.

نگاهی به میکروبها و باکتری هایی بی اندازید قبل از اینکه گوشی خود را بر سر میز غذا ببرید.

کلیفرمهامیکرو بیولوژیست های دانشگاه آریزونا سال 2012، تحقیقی را منتشر کردند و در بیان کرده است اسمارت فون ها باکتریهای بیشتری از نشیمنگاه توالت دارند!برخی از کارشناسان می گویند که این واقعیت تعجب برانگیز نیست، زیرا ران بشر مقدار کمتری باکتری نسبت به دستها و دهان او دارد و افراد توالت خود را بیشتر از گوشی های همراه خود تمیز می کنند.

اشریشیا کُلیاشریشیا کُلی (یا ای.

کلی) نوعس باکتری است که باید از آن به شدت دوری کنید، البته تمام انواع این باکتری مضر نبوده و برخی از آنها برای سیستم گوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن های همراه آلوده تر از سنگ توالت

تلفن های همراه آلوده تر از سنگ توالت