مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 20:562015-09-04سياسي

شهردار ارومیه خبر داد افتتاح پیست دوچرخه سواری در ارومیه


شهردار ارومیه از افتتاح پیست دوچرخه سواری در خیابان حسنی ارومیه طی ماه آینده خبر داد.

- محمد حضرت پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کار احداث پیست دوچرخه سواری در خیابان حسنی ارومیه روبه اتمام است و در ماه آینده افتتاح می شود.

وی افزود: علاوه بر خیابان حسنی، کارهای مطالعاتی احداث پیست دوچرخه سواری در خیابان های امام و کاشانی در دستور کار بوده و قرار است بعد از مطالعات اولیه اقدامات لازم برای احداث پیست دوچرخه سواری در خیابان های مذکور انجام شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه احداث 40 هکتار پارک در ارومیه از اولویت های شهرداری برای سال جاری است، ادامه داد: 30 هکتار از زمین های متعلق به خیابان لشکر ارومیه متعلق به شهرداری است و شهرداری بعد از تملک، قصد احداث پارک و فضای تجاری در این 30 هکتار را دارد.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری به دنبال کیفی سازی فضای سبز است، گفت: شهرداری قصد در کیفی سازی 105 هکتار از فضای سبز ارومیه را دارد که استفاده از روش آبیاری نوین برای فضای سبز شهری از جمله اقدامات اساسی شهرداری برای کیفی سازی فضای سبز شهری است.

حضرت پور تصریح کرد: بحث ساحل سازی اطراف رودخانه شهرچایی نیز در دستور کار شهرداری ارومیه بوده و قرار است تا دو سال آینده حریم رودخانه شهرچایی از جاده پلیس راه تا روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ارومیه خبر داد افتتاح پیست دوچرخه سواری در ارومیه

شهردار ارومیه خبر داد افتتاح پیست دوچرخه سواری در ارومیه