مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 20:552015-09-04بين الملل

فلسطین برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب را خواستار شد


فلسطین روز جمعه برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب را برای بررسی اوضاع اسرای فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی خواستار شد.

عیسی قراقع مسئول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت: من نشست فوق العاده شورای اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دایم را برای بررسی اوضاع اسرای فلسطینی در داخل زندان های اسراییل خواستار شدم.

قراقع در سخنانی کمی قبل از ترک قاهره افزود در نشستی که با نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب در مقر این اتحادیه در قاهره برگزار کرده یادداشت مفصلی را درباره واقعیت اوضاع اسرای فلسطینی ( زن و مرد ) در داخل زندان های اسراییل تقدیم وی کرده است.

وی اظهار داشت در دیدار با نبیل العربی از وی خواسته است که اتحادیه عرب به حمایت از صندوق عربی حمایت از اسرای فلسطینی در بند زندان های اسراییل ادامه دهد تا آنان ( اسرا ) بتوانند از تحریم ها و محدودیت هایی که نظامیان اسراییلی به خصوص بعد از آزادی اسرا از زندان در حق آنان اعمال می کنند رهایی یابند.

مسئول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی در این دیدار همچنین قوانینی را که کنست ( پارلمان ) و کابینه اسراییل به تازگی تصویب کرده و در آن بر نقض دایم حقوق اسرای فلسطینی تاکید دارند بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب را خواستار شد

فلسطین برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب را خواستار شد